Direct regelen

U bent in het bezit van een Woningborg Certificaat. Wat doet u als u een technische klacht heeft in uw woning? Wij helpen u graag verder. Hieronder leest u welke soorten klachten u tegen kunt komen. Vervolgens lichten we toe of Woningborg u kan helpen met het oplossen van uw probleem.

Wat wilt u doen?

Woningen In Aanbouw Huur Wilgenrijk Maassluis

Inschrijven bij Woningborg

Bent u nog geen deelnemer van Woningborg en wilt u dat wel worden? Dat kan via de volgende pagina.

Inschrijven bij Woningborg Verzekeren
Maassluis Nieuwbouw Aad Inspectie

Bemiddeling aanvragen

Heeft u een geschil met de koper en komt u er samen niet uit? Dan kunt u bemiddeling aanvragen. Dat kan vanaf drie maanden na oplevering.

Vraag bemiddeling aan
Woningen In Aanbouw Wilgenrijk Maassluis

Een nieuw plan aanmelden

Meld uw bouwplan aan via het Woningborg Portaal. Hier vind u ook de status, uw obligo en andere handige informatie terug.

Meld direct uw plan aan
20220518 CN 2800

Naar Mijn Woningborg

Mijn Woningborg is alleen voor ingeschreven ondernemingen. Hier vindt u allerlei documentatie en downloads terug.

Log in op Mijn Woningborg
Istock 95365907Bemiddeling

Geschil met uw koper?

Het kan helaas voorkomen dat u een geschil heeft met uw koper. Woningborg kan in dat geval bemiddelen en u adviseren. Als uw koper een klacht heeft aan de woning die onder de Garantie-en waarborgregeling valt, infomeren we de koper over de volgende stappen:

Geschil met uw koper
Istock 1061433934 Deurslot

Raad van Arbitrage

De koper kan uw verschil van mening voorleggen aan de Raad van Arbitrage voor de Bouw (RvA) of de gewone rechter. Het voordeel van de RvA is, dat de procedure laagdrempelig is en hij er geen juridische bijstand voor nodig heeft.

Ga naar de site van de RvA