Elvira is sinds 2009 werkzaam bij Woningborg. Zij begon als plan coördinator maar sinds juli 2020 heeft zij de stap gemaakt naar “Proces Manager”. Hoog tijd om eens kennis te maken met Elvira en erachter te komen wat deze nieuwe functie als “Proces Manager” nu eigenlijk inhoudt.
Ik ben opgegroeid in Waddinxveen, een dorp middenin in het Groene Hart en daar woon ik nog steeds met veel plezier met mijn man en onze 3 kinderen.
Vanwege mijn brede interesses op juridisch, economisch en bouwkundig gebied heb ik de HBO Makelaardij o.g. opleiding gevolgd. Nadat ik deze heb afgerond ben ik eerst een aantal jaren werkzaam geweest in het vastgoedbeheer van Expatwoningen in Den Haag. Daarna ben ik als assistent makelaar actief geweest in de verkoop van woningen in Alphen aan den Rijn.
In 2009 was er een crisis op de huizenmarkt en in de makelaardij. Ik zag een interessante vacature bij Woningborg en ben in juli 2009 aan een nieuwe uitdaging begonnen in wat later de functie plancoördinator werd.
Ik ben diverse jaren als plancoördinator werkzaam geweest. In deze functie was ik een soort spin in het web. Ik had contact met veel van onze aangesloten ondernemers, met ontwikkelaars, kopers en notarissen. Ik heb in die jaren veel geleerd en veel mooie plannen kunnen accepteren.
In juli 2020 heb ik een stap gemaakt naar een nieuwe functie en ben ik proces manager geworden. In deze functie houd ik mij vooral bezig met het optimaliseren van bestaande processen, het ontwikkelen van nieuwe processen en het meewerken aan diverse nieuwe ontwikkelingen binnen Woningborg N.V.
Ik heb contact met collega’s van verschillende disciplines, wordt betrokken bij ICT aanpassingen en geef bijvoorbeeld presentaties aan collega’s over nieuwe ontwikkelingen.
Het is een veelzijdige en afwisselende functie waarin ik mij erg op mijn plaats voel en veel voor Woningborg en de aangesloten ondernemingen hoop te kunnen betekenen.
Woningborg wil zich digitaal verder gaan ontwikkelen en daar zit voor mij heel veel uitdaging in, aangezien dit veel van onze processen raakt. Zo fungeer ik binnen Woningborg als een soort schakel tussen de ‘business’ en de ICT en ben ik betrokken bij diverse nieuwe ontwikkelingen zoals digitale ondertekening en het Woningborg Portaal.
Mijn interesses zijn heel breed. Van juridisch tot bouwkunde en ICT, ik wil het allemaal wel weten en begrijpen. In deze functie praat ik door de hele organisatie met collega’s en ook met externe ondersteunende bedrijven over processen, ontwikkelingen en ICT oplossingen. Ik leer nieuwe dingen, wordt uitgedaagd en kan mij blijven ontwikkelen. Dat vind ik echt heel gaaf.
Bij nagenoeg alle aanpassingen en nieuwe processen zijn er allerlei raakvlakken binnen Woningborg en moet er met diverse andere zaken rekening gehouden worden. Het is heel uitdagend om al die ballen hoog te houden en met z’n allen tot een mooi resultaat te komen waar collega’s en klanten profijt van hebben!