Gratis informatiebijeenkomst SKB

datum:
woensdag 8 juni 2022
tijd:
14.00- 16.30 uur
locatie:
Woningborg Tielweg 24, 2803 PK Gouda
kosten:

GRATIS!

WAT HEEFT KLANTGERICHTHEID MET OPLEVEREN, OPLEVERPUNTEN EN FAALKOSTEN TE MAKEn?

Op woensdag 8 juni 2022 organiseert Woningborg in samenwerking met Stichting Klantgericht Bouwen (SKB) een GRATIS Informatiebijeenkomst over het belang van klantgerichtheid. Een onderwerp dat naadloos aansluit op de doelen van de Wet kwaliteitsborging (Wkb).

We behandelen het belang van klantgerichtheid en de relatie(s) met allerlei onderdelen van het bouwproces. Ook de relatie met de oplevering en faalkosten. Deze bijeenkomst heeft tot doel om 'inzichten' te geven in hoe de koper het gehele bouwproces beleeft en wat hij verwacht. En wat je als bouwbedrijf juist wel of juist niet moet doen. Dit soort zaken en meer willen we graag met u bespreken.

Wilt u meer weten over:

  • Verwachtingsmanagement richting uw kopers
  • Klantervaringen, trends, benchmarkscores
  • Hoger rendement door goede klantgerichtheid

Dan is deze bijeenkomst echt iets voor u, lees snel verder!

inhoud

  • Wat is (het belang van) klanttevredenheid?
  • Hoe neem je je medewerkers en bouwpartners mee?
  • Wat zijn mogelijke valkuilen, wat doen we wel en wat niet?
  • De relatie tussen klant tevreden en bedragen en faalkosten

Uw begeleider

Edwin Groot | Directeur Stichting Klant: "Ik groeide op in een ondernemersgezin en ben van oorsprong jurist. Ik bracht jaren door bij diverse brancheorganisaties. Ondertussen werk ik al 20 jaar in de woningbouw en richt ik me op het helpen van bouwbedrijven bij het verbeteren van hun dienstverlening naar klanten. Daar ligt mijn hart en ambitie."

Meer informatie